SEPEHR سپهر

سپهل جفتک انداز!

1390/2/25 9:25
نویسنده : میناو علی
717 بازدید
اشتراک گذاری
سلام نی نی بُزُلگ ها!

خوفین؟ دَل سلامتی کامل به سَل می بلین؟ من دلم واسه همتون تنگیده
و وختی بیام از شلمندگیه همتون دل میام. خدایا به من این توانایی لو بده که بلای جبلان این همه محبتشون،بتونم لوی همشون جیش داغ کنم...آمین

ملسی که اینخدل به من لطافت می کنین و هی میاین اینجا و بلامون پیامای خشنگ مشنگ می ذالین.

این لوزا من کم کم دالم جفتک اندازی می کنم... آخه یه بال مامانم خواسته بود اظهال وجود کنم. اما چون هنوژ دشت و پاهام موچولوهه، مامانم فکل می کنه که شکمش  داله قال و قول می که. هی من جفتک می ژنم ، هی مامانم خلخلکش میاد و میله سل یخچال. من اژ همینجا به مامانم دولوووود می فلستم که اینخدر هباسش به منه و منو توی دلش اینخد محکم بغل کلده! بیام از شلمندگیش خوووف دل میام...شاید از خدا یه چیز خوف واسش بخوام..هنوز به  تصمیم گطعی نلسیدم.

این مامانی همش چیژای خومشزه می فلسته واسم ای پایین و هی منم بوخول بوخول می کنم و  چاقالو تر میشم تا دشت و پاهام بزلگ بشن تا چند تامشت و لگد دولوست و حشابی واسه مامان مینام بلفستم. آخه می خوام ژودتل منو حس کنه. الان فکل کنم نزدیک یک کیلویی باشم.

آهان مامان یه چیژای خومشژه می خوله که دل خودشو و دل منو خنک می کنه و خهلی شیلینه
. شما نمی دونین خیلی خوفه. من بیام اون دنیا اژ اونا ژیاده ژیاد می خواماااااا.... خدا بابام لو واسم نگهداله که همش ویال همین چیژه رو داله و هی واسه ی من و مامانی اژ همونا می خله! طلفک مامانی که دلش لک ژده واسه اینکه یه شب لوی شکمش بخوافه! آخه به خاطل اینکه من اذیلت نشم خیلی شباس که اژ این لذتم محلوم شده. مگه نیام پیشت مامانی. اگه دشتم بهت بلسه مامانی با همین دهن بی دندونم گازت می گیلم.
به بابامم یه دولود موچولو می لفستم ! آخه همش من و مامانی لو تهنا ول می کنه و از کله سحل میله بیلون تا بوق سگ!   نمی فهمم می له کجا؟ نمی دونم می له پیش یه نی نی دیگه؟ فقط بهضی لوزا پیش ما می مونه. از همینجا بهش اولتیماتوم می دم  که هبای مامانی لو بیشتل داشته باشه و بلاش از اون چیزای خنک شیلین بیشتل بخله... وگلنه هل چی دیدی از چشای خودت دیدی!

شاید اگه هینطولی خوکش بگذله، بمونم همین جا ول دل مامانمو هی چیزای خومشژه کوفت کنم. نَضَل شما چیه نی نی بزلگها؟


دنیا خیلی بزلگ تله از اینجا؟ چی داله توش؟ آسمونش چه لَنگیه؟  آدما همشون مثل شما مهلبونن؟ لاستی این پول چیه که همه اونجا دنبالشن؟  من فکل کنم یه خولاکیه که خیلی خومشژه س؟

حالا دیگه بلید به قشمت نظلها و نظلتون لو واسه ی این نی نی یه دم بخت بذالین! باشه؟ بوس بوس واسه همتون...

 

اینم چند تا از چیزایی خوکشلی که مامانم و خاتون جیگل باسم آماده کلدن
. آخه فکل کنم اینا وسایل مولد نیاز نی نی ها توی اون دنیاس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدیه
27 اردیبهشت 90 15:43
سلام نی نی جون ایشالا به سلامت بدنیا بیای و باعث خیر برای بابا و مامانت بشی...راستی مبارک لباسات خیلی خوشگلن...من 3 سالو خورده ایی عروسی کردم دل منم نی نی میخواااااااد ولی فعلا نمیتونم باید اول برم دکتر برام دعا کن...مشکوک به سرطان سینه هستم...خیلی برام دعا کنی ها به مامانت هم بگو برام دعا کنه...بعد از خدا بخواد نی نی من هم فروردین 91 بدنیا بیاد


salaam merci be rooye chashm
دانيال
13 تیر 90 12:40
سلام
من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد
متشكرم مامان مهربون



salaam merci be rooye chashm
مامان هامان
29 آذر 90 9:00
تولدت مبارک عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به SEPEHR سپهر می باشد