SEPEHR سپهر

دوشو دوشو!!!

1390/2/14 23:29
نویسنده : میناو علی
567 بازدید
اشتراک گذاری
حتماً می پرسی دوشو دوشو دیگه چه صیغه ییه!  اگه صبر داشته باشی میگم واست.

دوست داشتم این خبر خوش رو خودم به خاتون چش عسلی-مامان جووونت(مامانه مامانت)- بدم. از اونجایی که خاله ی لبریز از رو -همون پررو- اونجا حضور داشتند و مامان جون هم خونه نبود رقابت تنگاتنگی بین من و مووووونا(اینجوری می نویسم که وقتی خوند لجش بگیره چون اونروز منو نصفه عمر کرد) شکل گرفت که کی زودتر این خبر  رو بده. آخه یکی نیست به این بشر؟! بگه ما اینهمه تلاش و همت و ... کردیم و زحمت کشیدیم تا این خبر رو بدیم، اصلا تو این وسط چی کاره ای؟ مردی خوودت زحمت بکش بچه بیار خبرشم خودت بده. ها؟

تلفن خونه بود که هی من از اون و اون از من (اگه فهمیدین کدوم از کدوم ؟) می قاپیدیم. من که دیدم هوا پسه با موبایلم هم یواشکی داشتم شماره رو تکرار می کردم. یه بارم واسه اینکه کفر مونا رو در بیارم، الکی شروع کردم به صحبت  روی پیامگیر تلفن مثلا دارم خبر رو به مامان میدم. منا که داشت می ترکید در عوالم نا باوری و بهت هی انکار می کرد.

خلاصه مامان که برگشته بود و صدای منو شنیده بود زنگ زد. اما خدا روز بد نده چون این منای خرس گنده تلفن رو دو دستی قبضه کرده بود. در یک آن یه فکری اومد به ذهنم. منا گفت: مامان یه خبر خوش! بگو منتظر چه خبری خوشی برای مینا و علی هستی؟!!! مامانم از بین این همه چیزای خوب تو دنیا با خوشحالی  و هیجان وصف ناپذیر گفت: تو قهوه ی تلخ برنده شدن؟ من اولش انگار یه بشکه هویج یخ زده روی سرم خالی کردن اما وقتی دیدم تیر منا به هدف نخورد خوشحال شدم و در حالی که می خواستم گوشی رو از کنه یا کنه رو از گوشی جدا کنم اونم تند و تند داشت خبر رسانی می کرد. منم که سابقه چاخان های منا رو توی ذهنم داشتم هی وسط حرفاش با مامان پارازیت ول می کردم که الکی می گه و در نهایت تیرم به هدف خورد و مامان هیچ کدوم از افاضات منا رو باور نکرد و منا هم  بالاخره تسلیم شد و تلفن رو سپرد به اهلش.

منم با خونسردی از سیر تا پیاز ماجرا رو گفتم و حسابی داشت دلم خنک می شد که ناگهان یک  جمله انتحاری از سوی مامان تمام نشئه گی رو از سرم پروند: خوب ذوشو دوشو کار می کنین!!! (یعنی خوب زیر زیرکی کاراتون رو می کنین!) نمی دونستیم بخندیم یا تعجب کنیم یا مثلا پشتک بزنیم!

منم در جواب گفتم: چشم دفعه بعد رختخواب رو وسط حال پهن میکنیم و به همه اعلام می کنیم واسه تماشا بیان که بعداً گله نکنن!


و این موضوع هنوزم که هنوزه توی تاپ 10 جوکهای خانوادگی ماست.....


Myup Image Hosting

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به SEPEHR سپهر می باشد